Fredagen var,,,,

Så niice!!

Åkte ju gokart med Jocke, Kotten, Nisse och Jonte.. Och det var askul... Andra gången jag åkte gokart.. ( Och jag kan ju säga att det gick betydligt bättre än första gången,, den här gången gasade jag,, hahaha )
Men iaf,, jaa.. Kul var det iaf.. hehe

Sen åkte vi och käkade lite,, trevligt trevligt,,
Sen åkte jocke och jag hem och hämta katten och packa lite,, skulle ju till mamma,, sen lämna vi Izzy hos mamma och åkte in till vadstena,, upp till jonte,, eller jaa,, vi fick stå utanför i 20 minuter för han fick typ ångest över att jag skulle komma upp och det var så stökigt där.. Så han var tvungen att städa först..
Men sen fick vi iaf komma in,, och vi spelade poker och pojkarna drack öl,, och vi hade det allmänt trevligt,, hehe =)

Sen var det ju lördag,, och upp och jobba som gällde,, men det gick fort..
Skulle egentligen åkt till ikea efter jobbet,, men det blev inte så,, så vi tvättade bilen och bytte till sommardäck,, och hade det allmänt skönt i värmen!! Det var ju nästan 15 grader varmt och sol hela dagen!! Hur nice som helst!!

Igår gjode vi inte speciellt mycket,, jocke började känna sig dålig,, och idag så har han legat hela dan den lille stackaren.. Det är inte lätt.. Haha nu kom jag att tänka på den där reklamen för echinagard.. " Ni kvinnor snackar om att föda barn, Men det är inget emot när en riktig man är förkyld! " hahaha den reklamen ägde!!

Sådär,, då vart det ett inlägg av det här med.. Nu ska jag äta upp min glass och sen ska jag sova.. Ska ju till praktiken imorrn..

Sov gott alla.. Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0