Yeah

Idag har jag städat lite innan jocke kom hem,, sen åkte vi till Motala för vi skulle storhandla..
Och jag hitta inte den hårfärg som jag brukar änvända,, den fanns inte sist jag skulle ha den heller,, så då fick jag ju ta en annan färg,, som jag inte alls blev nöjd med,,
DET SKIFTA JU FÖR FAAN I ROSA!!!!!
Men men,, nu hoppas jag att den här färgen som jag tog nu ska vara bättre,, köpte röd färg oxå,, så att jag äntligen kan göra mina röda slingor som jag har varit sugen på att göra jättelänge..
Får bara hoppas på att det blir bra.. Det märks.. Om allt går åt helvete så år det ju bara till att färga håret mörkt,, inte för att håret mår bra av att färgas så ofta som 3 gånger på en vecka,, men men,, det får det helt enkelt tåla om det ser förjävligt ut,,

Lite senare sen så blir det nog till att kolla på Desperata hemmafruar,, det är ju asbra,, och så är det ju säsongsstart idag,, så det kan jag ju inte missa.. Aja,, nu ska jag gå och skölja ur den första färgen.. Återkommer väl om hur det blir..


Just det förresten,, hitta en assnygg svart kappa idag som jag köpte,, lägger upp bild på den sen..

Klart slut.. ;p


Kommentarer
Postat av: sandra

åh mysigt.. få se håret sen med då..

2008-09-30 @ 20:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0