Torsdag,, ( om ett par timmar,, hehe )

Jao,, sitter här och väntar på att klockan ska bli lite mer,, så att jag kan betala räkningarna.. Så att jag kan se hur mycket jag kan föra över från Jockes konto till mitt.. ( Jag får ju mina pengar den sista ) Behöver pengar tills imorrn..
Ska ju shoppa då.. Även fast det inte är det roligaste tillfället att shoppa för..
Måste försöka hitta en fin klänning som jag kan ha på begravningen den andra oktober..

Så imorrn bitti blir det till att ta en snabb dusch,, sen ta bilen till Salle och sen till Ikano.. Spendera nån timme där i total panik för att jag inte kommer hitta nått som jag vill ha,, eller som passar,, sen blir det iaf nån "trasa" som egentligen är alldeles för dyr och som jag antagligen inte kommer att använda speciellt många gånger heller.. Men jag har ju en snygg svart kjol här hemma,, funtar på och ha den på mig imorrn,, ( kallt som fan!! ) så att jag ser vad som kan passa till isf.. ( Kan ju vara smart.. ) Så det är ju tur att jag äger ett par strumpbyxor.. Måste köpa långa leggins,, har bara halvlånga..

Efter Ikano ska vi till Maxi och handla lite,, ska se om jag kan hitta ett par tofflor till Tommy oxå,, han fyllde i går,, men det är kalas på lördag,, när min lillebror fyller.. Måste hitta nått till honom oxå.. Vet inte vad,, han blir ju 15,, ett paket kondomer kanske och säga: - Slit dom med hälsan.. haha nae det går ju inte.. Då lär han ju skämmas ihjäl inför halva släkten,, Haha.. ( Kanske värt det ändå?? )

Nae,,  ska nog inte vara så elak.. Får se.. Hehe..

Aja,, nu ska jag återgå till spelet,, har kommit mycket längre än jocke så han lär ju sitta uppe ett par timmar bra för att komma ifatt,, men det är ju hans val,, hehe..

Klart slut.. ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0