KOAS!!!

Jaa,, det kan man verkligen säga.. Allt bara blev jättekonstigt!!
Kanske ska börja från början så att alla hänger med..

Igår så skulle ju jag jobba eftersom mamma skulle med Patte till begravningsbyrån i Motala.. Dom fixade allt så det var klart,, och så ringde dom till Stickans flickvän (som han varit tillsammans med i 8 år) för att berätta när begravningen va..
Kan ni gissa vad hon kläcker ur sig då??
Joo,, att Stickan nyligen gift sig med en ryska.. Som ingen annan hade nån aning om..
Så då är det ju hennes del att fixa med begravningen och allt så,, så det var ju bara för Patte att ringa och avbeställa eller vad man nu ska kalla det..
Aja,, allt var ett kaos iaf,,

Kom hem sen på kvällen runt sju,, satt och käkade när mamma ringde,, hon sa att jag skulle jobba idag med.. Okej,, tänkte jag,, visst,, skönt med lite pengar,, men ändå,, kunde hon inte kommit på det lite tidigare,, så man sluppit åka fram och tillbaka..
Då skulle dom helt plötsligt träffa den där ryskan idag och fixa nytt med begravningen och allt annat skit runt omkring..

Mmm,, så idag åkte dom upp till STHLM för att träffa dom då,, och dom kom överens med begravningen och så,,
Men Stickan ägde ju en bostadsrätt,, så det blev spärrat för att ryskan och flickvännen inte ska kunna ta något..
Vi tror nämligen att det är ett skenäktenskap för att få in den nya ryskan i Sverige.. Vi menar att det är ju konstigt att Olga (flickvännen) bodde hos Stickan,, även fast han var gift,, KONSTIGT!!!!

Aja,, nu är jag hemma och ska krypa ner i badet för jag fryser som faan..

Klart slut.. ;p

Kommentarer
Postat av: sandra

hahaha vilket liv.

2008-09-17 @ 15:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0