Dags för...

En uppdatering..

Jao,, det var visst ett tag sen man skrev nu,, men har inte direkt känt för det,, men nu så kommer en liten uppdatering..

Var hos Salle en sväng i tisdags,, det var mys=) Det var skönt att träffa henne lite.. :D

I onsdags så skulle jag ha träffat Malin och Anton,, men så blev det inte,, jag var tvungen att åka till Motala för att fixa nya p-piller,, men jag fick bara en tid då så jag fick komma tillbaka i fredags istället,, Usch vad jobbigt..

Igår jobbade Jocke halva dan, så jag städade,, inte för att det behövdes,, men för att jag skulle ha nått att göra,, (då har man tråkigt!)
 
Idag så är Jocke och jobbar igen,, så nu sitter jag här med min buskatt och försöker se vad jag skriver,, inte så lätt när han sitter framför skärmen,, hehe

Ikväll kommer mamma och hämtar mig, jag ska jobba imorrn när hon ska med Patte (min morbror) till begravningsbyrån.. =( Stickan gick bort i förra veckan,, (Pattes pappa) (Mammas adoptivpappa)
Så allt känns verkligen kasst nu,, inget är som det ska..

Aja,, ska gå och duscha nu,, sen ska jag packa arbetskläder tills imorrn..

Klart slut.. ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0