Trööööött...

Som bara den!!

Väntar på att tiden ska gå lite så att jag kan hämta tvätten.. Sen ska jag sova!!!
ska ju upp jättetidigt imorrn!!

Så inatt kommer jag inte att öppna garaget åt Jocke,, orkar inte,. Men han lovade att han skulle ge mig en godnatt puss när han la sig.. =) Det är ju alltid nått.. Har bara träffat Jocke typ 10 minuter idag.. Och då var Henke här.. =/ Det suger ju en aning.. Men jag får träffa honom nästan en hel timme imorrn om jag har tur.. Det beror på om det strular imorrn på jobbet eller inte.. Hoppas det funkar som det ska.. För jag saknar min babe ju!!

Nee,, nu får tvätten vara torr.. Även om den inte är det.. Jag orkar inte vara uppe längre..

Klart slut.. ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0