Onsdag morgon..

Det var nog tur att jag vakna innan kl ringde idag.. För när jag gick förbi spegeln insåg jag att jag såg ut som ett öde värre än döden!! Asså,, fyy faan.. Helt försörd verkligen!! Tänk om jag kommit till salle då,, hon hade ju inte vågat öpnna dörrn ens,, när döden står utanför och knackar på dörrn..
Det är tur att dom uppfunnit smink asså,, annars hade jag nog inte gått utanför dörrn idag..
Aja,, nu ska jag bara käka frukost,, sen ska jag dra till Sallbe=) Vi ska ha mys/film/tribe dag idag med Sofia.. =) Det kommer bli kalaskul!!

Och om inte Jimmy har kommit till fyra så stannar jag ett tag till och hjälper Salle med Thea medans hon tvättar..

Klart slut.. ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0