jahaja.....

Okej,, nu är jag irriterad,, det känns jävligt illa att läsa om sig själv för att få reda på hur irriterad någon är på en.. Borde man inte ta upp det med personen då istället för att skriva om det, så att alla kan läsa om det.? Men nu ska jag göra på samma sätt så får vi se hur det känns..

För det första så frågade jag inte om du kunde skaffa barnvakt så vi kunde festa midsommar,, utan jag frågade om ni ville vara med och grilla och dricka lite,, inget tvång något av det.. Och jag förstod om du ville vara hemma och spendera tiden med thea med..

Och vadå lämna bort thea så att vi kan umgås.. jag har då faan inte sagt det..
och att vi skrattade ju knappst inte åt att hon inte åt,, utan det att hon var så himla söt med mat överallt..
det är ju inte för att vi inte vill att hon ska gå upp i vikt,, det förstår du väl själv??
och att sofia och jag stannade länge,, du bad mig att stanna ett tag även fast jimmy skulle komma vid fyra,, så det förstår jag faktiskt inte varför du skrev iaf,, och det var inte jag som sa att vi hade umgåtts klart..
du borde ju veta att jag tycker om att umgås med dig.. och självklart det lilla charmtrollet med..
så jag förstår inte varför du klagar på mig..

om du stör dig så mycket så tycker jag att du kan ta upp det med mig istället för att skriva om det..
för det sårar faan..


Kommentarer
Postat av: sandra

ja bad dig stanna tills han kom. det var det ända. o jag skrev inte bara om dig jag skrev allt jag var irriterad på o om jag vill skriva av mig gör jag det.. har ju inte dirkt haft tillfälle att prata med dig heller

2008-10-13 @ 14:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0