Helgen..

Fredag: Hämtade lite delar till Victors moppe och sen åkte vi ut till mamma för att skruva lite.. Men klart som faan,, det funka iaf inte,, så var tvungen att beställa nya delar,, fast dom skulle inte komma förrns på onsdag,, långt ju,, och Victor är as irriterad över det,, men va faan,, inte mitt fel ju.. Aja,, se åkte vi hem och hämtade paket på Ica.. Våra gitarrer hade kommit,, så då vart det till att spela GH hela kvällen.. Väldigt lyckat måste jag faktiskt säga,, det var askul!! Och så spöade jag Jocke oxå,, hehe..

Lördag: Åkte ut till mamma och tog en kaffe.. Hon var ensam hemma,, Victor var på malmen och hämtade uniform,, eller just det,, det heter ju överdragsklädsel när man är ungdom,, annars är man ju barnsoldat,, men men.. Sofia var på Liseberg med skolan och pappa körde rally.. =)
Sen på kvällen så vart det mer GH!! :D

Söndag: Mmm,, vaknade idag med fruktansvärd huvudvärk.. Men det var ju bara att kravla sig upp ur sängen ändå,, Har städdag idag,, men det gick fort.. Så nu ska jag lägga mig och läsa det sista kapitlet ur boken jag lånade av Sandra.. Har inte direkt haft tid att läsa den sista veckan,, det har varit så mycket annat.. Men men,, nu ska jag läsa klart så att jag kan lämna tillbaka boken på onsdag,, och förhoppningsvis få låna nästa med.. Men det tror ag nog,, det var ju så det var planerat,, hehe..

Aja, vi höres la senare..

Klart slut.. ;p


Kommentarer
Postat av: sandra

kan du la få. om du är snäll. men du tycker ju jag är elak så jag vet inte :P

2008-10-05 @ 11:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0