Fredag

Ojdå,, det var visst ett par dagar sen jag skrev nu..
Så det kanske är dags för lite uppdatering..

I tisdags så åkte jag ju till mamma tidigt som faan på morgonen,, för hon skulle ju till STHLM och gravsättningen.. Så jag jobbade istället för henne.. Sen åkte jag hem,, och myste lite med jocke en stund innan han åkte till jobbet..

I onsdags gjorde jag inte speciellt mycket på dan,, men sen på kvällen kom mamma och hämtade mig.. För nu ska jag vara "hästvakt".. I 10 dagar!!! Det är ju hur lång tid som helst,, men va faan,, det är ju pengar!!"! Och det är ju snart jul så det behövs..

I går då,, då hade drängen Jacob glömt ge hästarna mat så dom var ju ashungriga när jag kom vid nio.. Så jag fick ju vänta 40 minuter på att de skulle äta innan jag kunde släppa ut dom och börja mocka.. Annars hände inte så mycket.. Det var kallt som faan bara..

Idag,, så har jag ( förutom att ta hand om hästarna) varit till Motala med mamma och handlat en present till min babe,, eftersom vi firar 4 år på måndag.. ( Helt otroligt att det har varat så långe och att det gått så fort..)

Snart kommer min babe till mamma och då ska han få massor av pussar.. Av mig alltså,, hehehe..

aja,, vi höres..

Klart slut.. ;p

Kommentarer
Postat av: sandra

skulle ni se hsm3 på måndag? vad köpte du då?? nyfiken haha

2008-10-25 @ 13:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0