Bada ifred??

Nae,, skulle inte tro det..

Det slår aldrig fel.. Så fort jag lägger mig i badet så ringer telefonen..
Först ringde det på hemtelefon,, sen på mobilerna,, och sen på hemtelefon igen,, det var mamma,, och hon babbla ju på säkert en halvtimme eller nått kändes det som,, hehe.. nae men en stund iaf,, så hade jag bara precis hunnit lägga på och lagt mig i badet igen.. men jag hade telefon kvar i badrummet,, och det var tur det för 2 minuter senare ringde salle.. =) det var mys att prata lite med henne,, eller lite,, nästan 1 ½ timme,, så vattnet vart ju kallt,, hehe,, men det gör inte nått.. det var skönt att prata.. =)
Nu ska jag laga mat,, vet inte vad än,, det märks,, sen ska jocke träna och sen ska vi till mamma,, jag ska färga hennes hår,, och jocke ska fixa lite med victors moppe.. Hoppas det funkar den här gången,,

Ojdå,, klockan tickar iväg,, måste börja med maten nu..

Klart slut.. ;p

Kommentarer
Postat av: sandra

hehe nee.. klart du inte får

2008-10-17 @ 20:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0