Måndag,,

Idag,, så har jag ( tro det eller ej,, ) varit och gymmat.. Jaa faktiskt,, jag,, bland människor,, haha kan ni tänka er?? Men det kändes faktiskt ganska bra att röra lite på sig,, ( fast jag lär ju ha en jävla värk imorrn.. )
Annars hände det inte så mycket idag,, jag städade lite,, och så kom henke en liten stund och lämna en skiva..

Eller,, jaa,, Sandra ringde en liten stund,, eller jaa,, liten stund,, hehe.. Vi prata nästan i 2 timmar.. =) Men det var nice,, och den här gången låg jag ju inte och badade iaf,, hehe..

Annars så har jag ju tvättstugan idag,, som alla andra måndagar..

Nehe,, nu ska jag nog läsa klart boken tror jag,, sen blir det en sväng ner till tvättstugan igen,, och sen får jag sova.. Är astrött efter gymmet ju.. hehe

Hörs.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0