Jaha,,

Då var det måndag då.. Nu sitter jag här framför datorn och äter lite fil och flinger,, mumsigt.. Och snart ska jag dra iväg och träffa Sandra och Thea!!!<3 Det är nog 3 veckor sen tror jag.. Det suger att behöva jobba när man vill umgås ju.. Men nu så.. =) Tar nog bilen in tror jag.. Pinsamt att visa sig bland folk när man inte lärt sig fixa håret än ju.. hahhahha

Aja,, nu ska ag borsta tänderna och sen mysa en liten stund med jocke innan jag åker.. Annars hinner jag ju bara se honom i typ 5 minuter när jag lämnar bilen åt honom.. =/

Hörs sen.. :D

Kommentarer
Postat av: sandra

jaa det va kuligt :D.. lägg av du är ju fin i håret ju

2008-11-17 @ 14:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0