God morgon!

Är det inte,, fyy faan vad trött jag är.. Och jocke hittade inte sina bilnycklar heller imorse.. Så han fick ta mina,, gissa vart han hade tappat dom:? Joo,, I BILEN!!! Tur att jag hade nycklar då.. Men iaf,, upp när hans klocka ringde halv sex,, vi tänkte käka frukost tillsammans idag,, eftersom jag ska till Sandra vid nio,, så jag tyckte det var rätt lagom att gå upp då,, så jag lagade lite gröt för det ville jocke ha.. Sen la vi oss i sängen och myste en liten stund innan han var tvungen att åka,, och han kom ju somsagt iväg senare,, eftersom han tappat bort nycklarna.....

Igår så ombesiktade vi bilen oxå,, och den fick godkänt den här gången! NICE!! Då slipper man tänka på att det är fel på den hela tiden..
Sen efter det så åkte vi och storhandlade,, och så köpte jag en jättefin lila klänning,, ( vill ha den svarta oxå!! ) Som jag tänkte att jag skulle ha den trettonde sen,, när vi ska fira Sofias och min födelsedag.. =) Tror det blir kalas.. :D hehe

Nehe,, nu ska jag duscha lite,, så jag vaknar till ordentligt,, ( inte för att jag tror det kommer funka,, men ändå..)
Sen ska jag till mina änglar i lkpg,, vi ska kolla lite på julklappar och käka lunch på chili,,
( tror jag det var.. )

Och jaa Sandra,, JAG KOMMER KASTA SNÖ PÅ DIG!!! HAHAHHAHAHAHA

Hörs sen.. hehe

Kommentarer
Postat av: sandra

ha ha det gjorde du inte alls för den försvann

2008-11-26 @ 16:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0