Fredagen.. ( Lite såhär i efterhand.. )

Jaa,, fredagen och mitt besök hos Sofia var jättekul.!

Först möttes vi på stationen och sen gick vi på stan en liten stund.. Jag behövde köpa hårfärg.. (tröttnade på att den röda färgen bara rann ut hela tiden,, så jag köpte brun.. )
Och så passade jag på och färga det hos Sofia oxå,, och det blev jättebra,, skiftar i brunt och rött.. Så det ser faktiskt väldigt naturligt ut.. ( Tycker jag iaf..  )
Sen gick vi ju och såg Twilight.. Och jag måste säga att den var JÄTTEBRA!!!!!! Nu vill jag verkligen läsa böckerna,, hehe =) Så det kanske blir till att gå till biblioteket ( för första gången här i Mjölby ) och låna alla böcker.. :D Annars kanske jag kan låna dom av Sofia.. Vi får se helt enkelt..
Jaa,, och sen var det ju helg,, och jag jobbade,, men det visste ni ju redan,, förutsatt att ni har läst tidigare inlägg förstås.. hehe..

Nee,, nu ska jag ner i tvättstugan.. Så det kommer en uppdatering om vad som hänt idag lite senare.. =)

Hörs sen.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0