Fars dag..

Jao,, idag är det fars dag,, så vi var en sväng till graven och tände ljus och så var vi hem till mamma och pappa,, hade köpt en jättetriss,, helfrän,, =) fast han vann inget.. :/ lite tråkigt,, men ändå.. det är ju tanken som räknas.. Sen åkte vi hem oh började baka bullar,, eftersom jocke fyller på onsdag och vi hinner inte baka dom i veckan,, (DOM BLEV KALASGODA!!!) och nu håller jag på och färgar håret..
Jaa,, igen.. jag vet.. men det var ju superblont innan ju,, så det blev ljusare över och mörkare under,, så nu hoppas jag att allt ska få samma färg,, annars vet jag inte vad jag gör.. hoppar i ån kanske,, fast det är nog kallt som faan så jag får nog vänta tills i sommar med det,, hehe..
Aja,, nu ska jag nog smyga ut i köket och sno en bulle.. hehehe

Skriver väl om hur håret blev sen,, eller kanske inte,, beror på om jag orkar,, hahaha

Klart slut.. ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0