Då var det dags för en uppdatering..

Jaa,, som ni vet så har jag ju varit hos mamma nu aslänge.. Eftersom jag har haft hästarna..
Lite jobbigt att gå upp varje morron vid 6 dock,, men man vande sig rätt snabbt och i morse så vaknade jag halv sju och kunde inte somna om,, kroppen hade ju ställt in sig på att gå upp tidigt ju,, hoppas jag kan sova längre imorrn..

Iaf så har det varit skönt att komma ifrån "stan" och va ute på landet.. =) Fast jag har ju saknat Jocke nått enormt mycket!!
Förra veckan firade vi ju 4 år.. ( Shit,, helt otroligt att det hållt så länge!! Är så lycklig!! <3 ) Då gick vi på Ming och käkade,, ASGOTT!!! Sen såg vi på hsm3,, och den var bra! :D

Skulle färga håret oxå,, det blev ju lite mobbat sist,, fast snyggt ändå,, men iaf,, så,, skulle jag ha lite mer blont då tänkte jag,, och färgade några slingor av det röda,, men va faan,, det blev ju CHOCKROSA!!!! Så då fick hela håret bli rött istället,, Men det blev faktiskt rätt coolt,, på ett udda vis,, har ju aldrig varit helt rödhårig förut,, hahaha

Vi var och hälsade på Johanna och Kotten en sväng i lördags oxå,, det var jättetrevligt!! Fikade och hade det mys.. Var ju aslänge sen vi träffade dom,, så det var jätteskönt att bara sitta och snacka massa skit,, och inte svara i telefonen,, (hahaha)

Då tar vi lite tråkigare saker.. Gammelmormor ramlade och slog i huvudet så hon fick ligga på sjukan några dagar,, hennes blodvärden var jättedåliga,, men nu är hon hemma och det känns jättebra!! Ska ringa till henne lite senare tänkte jag..

Nu,, så tvättar jag och väntar mest på att klockan ska bli nio så jag kan se på tv.. Det är ju Grey´s Anatomy ( tror jag det stavas,, orkar inte kolla.. ) ikväll,, och det måste jag ju se!!! :D

Aja,, nu ska jag kila ner i tvättstugan igen,, första maskin borde vara klar nu..

Vi höres..

Klart slut.. ;p

Kommentarer
Postat av: sandra

joo men det kan vi ju göra i nästa vecka. jag kan på måndag om du har tid då.

2008-11-05 @ 23:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0