Tisdag..

Och jag har inte en aning om vad jag ska skriva..

Bloggen har visst varit lite död nu ett tag,, så nått borde jag ju skriva.. Men vad??

Joo,,  jag kan ju berätta om dagen hos Sandra i torsdag,, det var jättemys att baka lussebullar!! Och bara umgås lite.. Det är aldrig fel,, hehe..

Sen kan jag ju berätta om helgen,, jag jobbade,, skoj va?? Nee,, inte direkt,, Har så fruktansvärt ont i ryggen så det gick inte alls bra.. Tur att det bara var ett hönshus nu.. Så det blev ju nästan bara 3 timmar om dan,, hade inte orkat 5.. Inte en chans..
Så igår låg jag nästan hela dan,, kunde knappt resa mig,, idag är det lite bättre,, så vi ska åka och köpa de sista julklapparna till jockes familj.. Och sen ska jag lägga mig och dö på soffan när jag kommer hem antar jag.. Det är sånt som märks..

Imorrn så ska jag till ams igen,, tråkigt som faan,, men man måste ju om man ska få några pengar.. Hoppas verkligen på att jag ska få nått jobb snart.. annars kanske jag börjar plugga igen iaf,, även fast jag inte är så sugen på det..

Men nått måste man ju iaf göra av livet.. Jag kan ju inte sitta på mitt feta arsle hela dagarna bara.. man blir så trött på att leva då.. Vad hände egentligen?? Skolan tog slut,, och livet med eller?? Ibland känns det faan så.. Och det spelar lixom inte nån roll vad man gör,, det är iaf nått som fattas.. Och jag vet inte vad det är.. Men det är nått jag vill,, som jag inte vet vad det är.. Och det är frustrerande..

Nu blev det visst lite skrivet iaf.. Förlåt för att det är så deppigt,, men va faan,, det är så jag känner mig nu.. Och bloggen handlar ju ändå om mig och mitt liv.. Så ibland får man klaga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0