Nykter??

Jaa,, jag tror nog att jag har nyktrat till nu,, hehehe

Usch,, det var inte lätt i går.. Bakis som jag vet inte vad.. Det var hemskt.. Så just nu känner jag inte för att dricka igen på lördag.. Men det blir nog av ändå.. =)

Iaf Lördagen: Gick upp hyfsat tidigt,, skulle ju ev ha åkt till jockes mamma och tagit en fika,, men jonas var jättefökyld,, så vi skippade det,, ( annars hade det ju varit jag som varit sjuk sen.. ) Men iaf,, vi myste lite själva med lussebulle och pepparkaka..
Sen så åkte jag till Sandra på eftermiddagen,, var där en stund medans hon gjorde sig iordning.. Sen åkte vi till Jimmy och natta Thea och sen bar det av mot Sofia.. :D
Fast det tog jättelång tid att gå.. Skulle ha gått bättre med skridskor.. Och lite mindre alkohol innan man gick kanske,, heheh

Iaf så kom vi till Sofia i ett stycke,, jaa eller tekniskt sett två stycken,, eftersom vi faktiskt är två personer,, men iaf,, ni fatta vad jag mena,, hehe.. Och så skulle vi skåla i vin som Sofia köpt,, det var inte överdrivet gott,, fast jag gillar ju inte vin speciellt mycket heller,, men det gick ner iaf.. Sen bytte vi presenter,, Sofia fick en rosa jättefrän fickplunta av mig,, och så fick hon armband,, och jag fick en jättesöt mini platt-tång och hårmousse som luktar hallon!! asgott!! :D

Sen så drack vi massa mer och lyssna på musik och var allmänt flummiga,, och sen drog vi till stan..
Sandra skulle egentligen inte följt med ut,, men det gjorde hon sen iaf.. :D Så det var askul!! Först gick vi till 55:an och tog en drink,, ( och gick på toan..) Sen gick vi till plaza,, vi fick gratis inträdes lappar av nån tjej som gick ute,, så då passade vi på att gå in,, hehe..

Sen behöver vi inte nämna mer om tiden på plaza,, haha speciellt inte pappers- biten,, ahhaha eller joo.. för det var kul som faan!! Det är ju tur att man inte skäms speciellt lätt iaf,, för då hade man ju dött på kuppen.. hahahah

Iaf det som hände var att jag gick på toan,, och så hade det fatsnat lite papper på byxorna,, som jag inte hade en aning om,, så vi dansa säkert 20 minuter efter och hade askul,, sen gick vi och tog lite luft,, och då var det en tjej som kom fram och sa att jag hade papper som hängde,, och vi bara börja asgarva!! det var jättekul!!

Sen så var det i stort sett dags att röra sig mot tåget.. Linda kom och hämta oss,, först körde hon hem Sandra till Jimmy,, och sen skulle hon köra mig till tåget,, men då var det så lång stund kvar,, så vi tog en tur runt halva lkpg..
Sen tåget hem,, och väl hemma så skrev jag ett väldigt sluddrigt inlägg här i bloggen,, som det tog jättelång tid att korrigera,, för jag såg ju att nått var fel,, men jag kunde inte fatta hur det funka,, jag var rätt så borta när jag kom hem,, men det,, det är så det kan va..

Nehe,, nu ska jag kolla om det finns nått ätbart i köket,, annars måste jag gå och handla.. =/

Vi hörs..

Kommentarer
Postat av: sandra

haha det va as kul. o så tjock ser du inte ut på kortet

2008-12-15 @ 19:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0