In nuce..

Jaha,, då har man skapat en blogg då.. Får se hur länge man orkar med det..

Idag: Var i Motala med mamma.. För jag skulle köpa skor.. Såg dom redan förra veckan,, men hade inte pengar så att jag kunde köpa dom då.. Oh dom är dom finaste!! :D Köpte ett par skor till mamma med som hon gillade,, som tack för att hon skjutsade mig.. =) Men tro för all del inte att jag är assnäll som köper skor,, haha nae,, dom kostede bara 49:- hehe.. Men lite snäll kände jag mig allt,, Hittade (helt otroligt nog) ett par jeans oxå som jag köpte..

Sen åkte vi hem till mamma igen för att käka och hämta katten.. Han har fått springa ute ett par timmar så han är överlycklig nu.. Han ligger och sover sött på sängen nu.. Den lille=)..

Just det.. Blev bombaderad med mess förut oxå,, hehe
Det stod:
SNYGGSTÄMPLAD!
Du har just blivit snyggstämplad, skicka den här stämpeln till alla dom som du tkr förtjänar den och se hur många du får tillbaka=) Kom igen! Annars är du ingen riktig vän.
1-3 Du är ful
4-6 Du är okej snygg
7-9 Du är en snygging
10-100 Du är snyggast!

Så just nu är jag en snygging,, för jag har fått 8 st =) (keep up the good work!) haha

Ikväll blir det väl X-Men 2.. Och vänta på Jocke såklart,,han kommer typ halv ett,, Hoppas jag orkar,, är så trött.

Aja,, tycker att det räcker som första inlägg,, eller vad säger ni?? (Glöm inte att kommentera!!)

Klart slut. ;p

Kommentarer
Postat av: sandra

det låter ju trevlans du

2008-08-28 @ 21:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0